Gogosele

marți, 13 aprilie 2010









Ingrediente:

300 g faina
100 ml lapte
1 ou
50 g unt 75 g zahar
1 pliculet de drojdie uscata
1 fiola esenta de vanilie
coja rasa de lamaie
un praf de sare
ulei pentru prajit
zahar pentru decor

Mod de preparare:

Se amesteca toate ingredientele si se lasa la crescut..sa isi dubleze volumul.

Cand a fost gata l-am scos pe masa pudrata cu faina si l-am intins cu sucitorul in foaie mai groasa.
 Am decupat cu paharul rondele pe care le-am mai lasat la crescut inca 15 minute, apoi le-am prajit in baie de ulei pe ambele parti.

Atentie! 
Trebuiesc facute de la inceput toate rondelele de aluat, ca apoi sa ne apucam de prajit pentru ca se fac foarte repede.

Imediat ce le-am scos de la prajit le-am dat prin zahar.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

Retete culinare Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino