Musaca de cartofi cu soia

vineri, 26 februarie 2010



















Ingrediente:

-150 gr granule soia
-7 cartofi potriviti
-2 cepe mari
-1 morcov
-3 catei usturoi
-legume (ardei gras,dovlecel,conopida,rosii)
-ulei
-sare dupa gust


Mod de preparare:

Se pune soia la fiert in apa cu sare pana se umfla.
Se curata cartofii de coaja si taie rondele sau se dau pe razatoarea mare.
Se toaca legumele marunt.
Legumele pot varia.
Eu am scris ce aveam in casa(in vara am preparat un fel de zarzavat cu ardei,morcov,conopida,dovlecel,rosii si l-am folosit).
Se toaca ceapa cu usturoiul marunt si se pune pe foc la aurit.
Se simte deja esentza usturoiului in bucatarie.
Din compozia aceasta se pastreaza putin sa se puna si pe fundul vasului in care facem musacaua.
Apoi se adauga restul legumelor si la final soia,strecurata de apa.
Se lasa sa mai fiarba putin si se da de pe foc.
Se pregateste vasul cu umplutura aceea de ceapa cu usturoi,se adauga un strat de cartofi sa acopere fundul vasului se pune un strat de soia,si se repeta pana se termina compozitia.
Ultimul rand sa fie de cartofi.
Se baga la cuptor cca 1 ora la foc mic pana se inmoaie cartofii.
Eu nu am mai adaugat apa.
Dar daca e nevoie puteti sa o faceti.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails

Retete culinare Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino